Kotoučové brzdy a náboje-Š Felicie

Možnosti úprav

1/ varianta je použít hotové výrobky (držák brzdiče a mezikus), http://krtekracingteam-shop.webnode.cz/

Používáme originál kotouč a brzdič.

Pokud nepoužijeme duralovou podložku pod kotouč, tak je tento systém vhodný spíše pro tuning, pro svou vysokou váhu na neodpružených a rotačních hmotách.

2/ varianta   je sice pracnější, ale výrazně lehčí, není třeba redukční podložky na rozteč 100mm

-držák brzdiče je vyroben z rolky tl.8mm po obrobení zušlechtěné na 100kg/mm2

W držákWdržák třmenu

-brzdič je namontován šrouby do závitů vyříznutých v držáku (to znamená obráceně než je originál), na třmenu brzdiče je třeba vyfrézovat rovnou dosedací plochu

kot.brzda1kot.brzda2držák třmenukot.brzda3

-je použit originál náboj z felicie

-kotouč je nutné z vnitřní strany stočit o 2mm, aby byl vycentrován do třmenu brzdiče

kot.brzda4

Pokud chceme používat rozteče 100mm i na zadních kolech, zase je možné použít redukční podložky, nebo upravit zadní náboj montáží svorníků  a duralové středicí podložky.

z bub AL

AL buben se svorníky rozteč 100mm

z buben AL

Při použití kotoučových brzd vymontujeme z originální brzdové pumpy zpětný ventilek, jinak brzdy neustále mírně přibrzďují.

Brzdovou kapalinu používáme v co nejlepší kvalitě a měníme alespoň jednou za sezonu.