Hořovice a Podbrdská
První letošní závody
Hořovice se vydařily, i trochu se štěstím máme první místo a 150 bodů do poháru. Jen je škoda že je tak malá účast. Jeli jsme s tím, že na Honzu Mejsnara nemáme ani náhodou a Pavelka se Žigulem bychom měli pojet. To se ukázalo hned ze začátku, Honza nám dával kolem 20sec a Pavelkovi jsme zase dávali my cca 15sec na rz. Jenže po čtvrté rz jsme jeli už sami a samozřejmě jsme vše podřídili dojetí. Nestálo to za moc, člověk poslouchá co kde klepe a co by mohlo upadnout. Jinak trať klasika v Hořovicích, na Trabanta i na tu osmistovku to moc není. Naštěstí pořadatelé letos vynechali tu loňskou rozbíječku a za to jim patří dík. Auto jelo moc pěkně, bez jediného problému a tak byla na servisu trochu nuda. Video z rz3 je na titulní straně.
Podbrdská byla za krásného počasí a klobouk dolů za stavbu trati. Myslím, že jsem se už dlouho takhle dobře nesvezl. Technické s horizonty, pěkné retadéry atd. Klidně bych to jezdil pořád dokola Protože to nepatřilo do poháru, nasadili jsme nový dvoukarburátor se sáním na klapkách. Jede to ještě o něco lépe než jednokarburátor a má to o dost lepší průběh Mk. Doma jsem ho měl vyzkoušený jen pár km a bohužel vydržel jen asi 5km. Zadřel se na pístu i když teploty byly ok, je to holt vývoj. Na druhou rundu jsme dali osvědčený jednokarburátor 800ccm a byla to krásná jízda. V pohodě jsme jezdili druhé časy v H2, tak snad příště
Za měsíc nás čeká Radouň, dvoukarb. bude sice opravený, ale nebudu to riskovat, nasadíme osvědčený. K dnešku má nejeto cca 1500km, z toho 400 ostrých, tak snad vydrží.